#1 - - PRs bror T:

Tjena.

Har du något bra hotelltips på Sukhumvit i BKK ?

Ska dit för första gången snart...



// T

#2 - - Tobi:

Jag bor numera alltid pa Ruamchit Plaza mellan soi 13 och soi 15. Lite dyrt (1500 B), men da bor du mitt i smeten, har gangavstand bade till Nana och Soi Cowboy, schysst pool pa taket och kan avsluta kvallarna pa soi 13. Dessutom en bordell i kallaren. Runt hornen ligger aven Miami Hotel (nagot billigare, fast skabbigare) pa soi 13 och Manhattan Hotel (ungefar samma pris, fast skabbigare)pa soi 15. Crown Hotel (soi 27, tror jag) har ocksa pool fast ackliga rum, men ar ganska billigt. Och sa har vi ju klassikern - Hotell 27 pa soi 22. Ett klassiskt knullhotell med kultrykte. 420 B, tror jag (dom har aven entimmasrum). Dar bodde jag alltid forr, men lite langt att ga, (forutom till Soi Cowboy). Sukhumvit ar ett ganska dyrt omrade, men man kan ju inte bo pa Khao San...

#3 - - Arandur:

Hoppas du har en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

#4 - - T:

Sjysst tackar.

Bordell i källaren då är det spikat, får bli det... =)

Till top