Gott Nytt Ar!!!!

Resa / Permalink / 0

Nyaren duggar tatt nu. Har ar det kinesiskt nyar och vi gar in i oxens ar. Det passar ju utmarkt eftersom jag ar oxe bade i var och den kinesiska astrologin (alla fodda 1973 ar oxar har). Mitt horoskop sager att jag inte ska byta jobb i ar, atminstone inte under forsta halvaret, att jag kommer vara smaforkyld mycket och att mitt karleksliv kommer att vara som en oken (vilken overraskning...).
-------------------------------------------------
Kom alltsa till KL nu ikvall och har regnar det. Jag bor som vanligt i Chinatown och nu har jag precis bokat nasta flyg. Vart det blev? Ja, det far ni se...jag sticker i overmorgon.
Att komma till Malaysia ar som att komma hem. Allt ar valordnat, allt funkar, inga blasningar, Mc Donalds, bra vagar, modernt. Jag har ju alltid avskytt Malaysia som pesten men tror fan jag borjar gilla skiten mer och mer...fast lite trakigt ar det fortfarande...och dyr bira...
Eller ocksa ar det bara schysst med ett break efter Laos och Kambodja. Fast KL ar ju alltid ok i nagra dar, och Penang ar ju mysigt, och Kota Kinabalu hade ju sin charm och Langkawi ar ju taxfreezone...
Nej, nu vill visst Rimma chatta, sa vi hors!
Till top