Konsten att harda ut

Resa / Permalink / 7
Idag har det sporegnat precis hela dagen, och varst ar att ingenting torkar i luftfuktigheten som ar har. Forutom en kort svang nar jag gick ut for att ata har jag legat pa rummet hela dagen. Finns inget annat att gora. Pa tv:n visas bara fem malaysiska kanaler med inhemska sapor. Det lamnar tre alternativ:

1. Supa
2. Gora som Jan Guillou gjorde under sin fangelsetid och konstant nyttja det nojesfalt av njutning som manniskokroppen ar skapt till
3. Skriva resereportage, bokrecensioner mm att gladja chefen Benny med nar jag kommer hem

Vilket tror ni jag gor?
#1 - - Thomas:

3. Skriva resereportage, bokrecensioner mm att gladja chefen Benny med nar jag kommer hem

#2 - - Anonym:

Gubbhudar.....

#3 - - Markus - den tjusige:

e t t



//1337

#4 - - Anonym:

2 =)

#5 - - PR:

1.

#6 - - ynge:

skriva ett reportage om att supa och huda på ett hotellrum i malaysia?



eller varför inte bara knarka?

#7 - - Bullseye:

Du har nog hudat så mycket att du är helt skinflådd

Till top