Intervju med Rimås

Tobi talar / Permalink / 0

Öl eller vin?
- Vin.

Varför?
- Vilken dålig intervju. Är det nån fråga man inte ska ställa är det varför.

Vad gör du en lördag klockan sex?
- Dricker ett glas vin och förbannar att inte spikan på travet satt.

Vilken är din mest homoerotiska upplevelse?
- Ha ha...jag vet ju vad det är...he he...men jag säger inget mer.

Vad ser Ann hos dig?
- Motsatsen till sig själv.

Definierar du dig själv som överklass?
- Nej, tvärtom. Men i andras ögon är det säkert så.

Har du lämnat ditt vilda rock´n´roll-liv bakom dig?
- Ibland. Jag har skämt ut mig genom åren, det är nog många som retat sig på Herr Rimås. Nu lever jag ett moget liv som jag är ganska nöjd med. Jag har allt: en förstående familj. Vi accepterar varandra och har gemensamma intressen.
Till top