Känd från TV

TV / Permalink / 1

Häromdan ringde sköningen Lotta Malm (som verkar byta produktionsbolag som andra byter underkläder) och ville ha med mig i ett nytt TV 4-program som är en svensk variant av "Momma´s Boys".
Jag, min morsa och 30 tjejer ska åka till Medelhavet i två veckor och så ska jag och morsan välja ut en brutta till mig.

Nu kan jag tyvärr inte medverka så Lotta undrade om jag hade nån trevlig kompis som ville vara med. Hör av er så kan jag lägga ett gott ord.

"TV4 söker killar och tjejer i åldrarna 20 - 35 till dejtingprogrammet Momma's boys.
I "Momma's boys" tar tre singelkillar sina mammor till hjälp när det gäller att hitta den stora kärleken i TV. Inspelningarna sker under sommaren i en lyxig villa på varmare breddgrader.
Skriv omgående några rader till oss och berätta lite om dig själv, bifoga bilder!
Hör av er omedelbart till
mailto:[email protected]"
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Och varför ska jag vara med i ett dejtingprogram. Jag vet ju redan vem jag vill ha, nämligen Lotta Malm!!!
Till top