För fet för ett fuck

Tobi talar / Permalink / 2

Jag sitter ju mest på mitt feta arsle hela dagarna, så inspirerad av Palmér gick jag igår och köpte en stegräknare för att verkligen få reda på hur slö jag är. Tydligen ska man gå 12 000 steg om dagen för att inte chansera totalt. Igår vid halv åtta på kvällen hade jag gått 5331 steg. Fast jag sprang runt en del på stan igår innan jag köpte den så jag kan nog lägga till sisådär 2000 steg. Det är ju ändå på tok för lite, men det skulle jag ta igen idag när jag var i Norrköping och gick runt. Trodde jag. För nu är jag hemma, klockan är halv sju och jag har bara gått 8943 steg. Att komma upp till 12 000 verkar ju helt omöjligt. Vad göra?
#1 - - Anonym:

Vi ses imorrn vid promenaden kl 10 och går ut till roxen./PR

#2 - - Niklas:

Jag vet inte :-(

Igår hamnade jag förvisso över 12 000 steg men då var stegräknaren med på lunchpasset oxå.



Till top