Mission: Impossible

Tobi talar / Permalink / 6

Nu ska jag ge mig på ett omöjligt uppdrag. Jag tänkte nämligen försöka ta en lugn helg utan fest, konsert eller andra aktiviteter. Bara ligga hemma i soffan och ta det lugnt. Kanske hyra en film och käka krabba. Inget är inplanerat i almanackan så förutsättningarna finns åtminstone.
Men förmodligen kommer det att spricka...
#1 - - Anonym:

AW idag kanske, kl 17./PR

#2 - - Nina:

Och jag som har tjejfest i kväll! :) Iofs är du inte tjej, men du brukar ju gilla dem ibland...

#3 - - Tollan:

Jag trodde Nina hade bjudit in dig som strippa

#4 - - Bullseye:

Ja annars passar du ju som narr.

#5 - - Patte:

Har du inget vettigt för dig så erbjuder jag dig ett gratis "träningspass", med start kl. 12.00. Flyttlasset går upp till Wressles lya. Är du en duktig packåsna så bjuds det på bärs och pizza!

#6 - - Tobi:

Patte: Har tyvärr inte tid. Det blir middag hos mig ikväll. Vilket alltså innebar att planen sprack...

Till top