Partaj i Lamai

Resa / Permalink / 5

Oj oj oj...kom till Lamai haromdagen och Mr Shield var redan pa plats. Igar kom aven Martina hit och vi festade loss lite. Lamai ar ju mitt favoritstalle i hela sydostasien och egentligen hade jag ju inte tankt att aka hit den har resan men det blev visst en svang anda - som tur var. Vilket A-stalle!

Mart bor i Maenam, nan mil bort, och sa har ser hennes bungalow ut. Shield och jag var och halsade pa henne idag. Nu blir det olkorv pa verandan sen ut och se vad den Samuiska natten har i sitt skote...
#1 - - Mr Shield:

Lagg ut A-listan!!!!

#2 - - Nina:

Ser härligt & kul ut! Ha så roligt allihopa!

#3 - - P:sson:

Önskar att jag också vore på Samui, tyvärr lyckades jag inte få till ledigheten....

Ha kul!

Hälsa!

Ja, jag är avvens....

#4 - - Lotta:

Tjena!

Jag håller helt med dig Lamai är toppen. Har rest runt med Bornhed en månad i Thailand o Lamai o Pattaya är kanon ställen. Tycker även om Bangkok men restaurangen på Sukumwit soi 13 är efter 02.00 intagen av en massa bumlingar. Men annars var det sig likt enl. Leffan.

Ha en kanon resa, jag följer bloggen.

#5 - - mart:

Vilken a-bunge jag bor i!

Till top