#1 - - Mr Shield:

O fy fan, det var det sämsta skit jag någonsin hört.



Helt overkligt dåligt.

#2 - - Tobi:

...säger han som tycker att Björn Rosenström är guds gåva till mänskligheten.

#3 - - Mr Shield:

Ja, tänk att så är det verkligen jämfört med denna dynga.

#4 - - Patte:

Om detta är ditt nya favoritband så behöver du uppsöka psykiatrivården omedelbart. Tobi! -jag har varit orolig för dig tidigare men detta är "rödflagg" på högasta nivå. Behöver du stöd och hjälp av en vän? Hör av dig jag finns här för dig. Med vänlig hälsning Patrik Joelsson.

#5 - - Tobi:

Har ni inte lyssnat på "Olof Palme" och "Knulla knulla knulla"? Så jävla bra!

#6 - - Niklas:

Att du orkar...

#7 - - Toomas:

Anledningen till att du påar dem som fan är säkert för att du fått komma till hos dem......."Musiken" var nog bland det sämsta jag hört...

Har du börjat röka i T-land? Och då menar jag inte Blend...

#8 - - borell:

fy fan så jävla dåliga hur fan kan du jämföra dom med onkel. ett hån ,han vrider sig i graven!!!.

#9 - - Tobi:

Tror jag inte att han gör. Dom var ju med och körade med Onkel på turnén 2002.

#10 - - borell:

oh fan han kanske var helt väck då?för fy fan så dåligt

#11 - - one of the cccpn:

haha, va kul att du gillar det Tobi! Vi hade extremt roligt när vi spelade in det i repan :)

The Man Onkel är med på denna inspelning, det är han som presenterar oss i början på vår 7" som Kenrock släppte, och gör alla härliga ljud på Kommer Du Ihåg. Han sjunger även en vers på Efterfest Med HFOS.

Till top