Fredagkväll i Limpan

Fest & sånt / Permalink / 3

Igår gick Stöld och jag till Palatset för att käka och kolla in Crazy-Chrilla som var trubadur. Har aldrig riktigt festat där förut och vet inte riktigt vad jag ska säga...det var en oförglömlig upplevelse. Hamlet, Guldfisken och Waldemars - släng er i väggen. Det är tydligen Palatset som är det nya heta plejset att hänga på.

Sen gick vi till La Scala för att kolla in hur kidsen festar. Och nu för tiden är det tydligen shotsbrickor som gäller märkte vi. Vi ville inte vara sämre utan beställde först in två tequila var och sen Mintu.

...och sen blev det givetvis Hot Shots...

...och så några öl för att runda av med.
#1 - - Nina:

Hade dem inte bordservering? Har minsann en film hemma där ngn ringer och beställer vin till damen vid bord 4! ;)

#2 - - Mr Shield:

Hahaha, bästa dagen i mitt liv!



(...och då menar jag angående din kommentar Nina ;-)

#3 - - Nina:

;) Ja det var en trevlig tillställning, fick en film på 30 min med highlights av Figge! Kul att ha!

Till top