Min bästa vän!

Tobi talar / Permalink / 5

I morse (eftermiddag) när jag låg bakis ringde telefonen...
- Tja, det är Figge. Jag kommer förbi med en smörgåstårta om en stund.

Helt otroligt! Kan det bli bättre? Figge - vilken karl!
#1 - - PR:

får väl börja tro på Jultomten!

#2 - - Nina:

Vilken raring! :)

#3 - - Mr Shield:

Låter nästan för bra för att vara sant!

#4 - - Anonym:

Jag vet, men det är fullkomligt sant. Figge kom hem till mig med en stor smörgåstårta som han bjöd på. När jag låg bakis!

#5 - - Handlarn:

Det låg ju öl i potten...



Dessutom hade jag råkat göra ett par tårtor för mycket, så då passade det utmärkt att infria löftet till dig just denna dag. Win-win på alla sätt.



Det enda kassa är att jag aldrig fick några öl hos dig. Men det var ju mitt beslut o inte ditt. ;-)

Nästa gång... nästa gång...

Till top