Tyck till om Bobby Ho

kultur / Permalink / 0

Tänkte göra lite reklam för Linkans kanske största rock´n´rollpersonlighet - Bobby Ho.
Han skriver:

Som ni vet håller jag på att bygga upp min verksamhet inom media och reklambranschen
och behöver nu på ett snyggt och professionellt sätt lyfta fram mig själv i sammanhanget.

Jag/vi har efter det första året 2009-2010 haft äran att få jobba med ett flertal kunder och klienter.
Flera av dessa tillhör sveriges största företag och några är världsledande inom sina områden.
Något jag är mycket stolt över och ser som en fantastisk start på en ljus framtid.

Nästa steg är skapandet av min personliga hemsida
www.bobbyho.se
En viktig del av hemsidan kommer vara den del med personliga referenser.

För detta behöver jag eran hjälp!

Jag önskar därför en kort kommentar om vad ni tycker om mig.

Så hjälp till och stöd Bobby Ho. Skriv några vackra ord om honom så blir han glad.
Till top