Slutspurt pa resan

Resa / Permalink / 5

Nu ar det inte langt kvar, men som vanligt nar man varit ivag en svang ska det bli skont att komma hem. Har sett det jag ville se, fixat det jag skulle fixa, skrivit nagra resereportage pa vagen och haft en jakligt bra resa. Imorrn blir det att ligga vid poolen och fixa de sista smasakerna, sen hanger man snart pa Munken igen i vanlig ordning...

Idag har Wee och jag bland annat hangt lite runt Siam Square (nya kortarmade skjortor pa ingang...). Passade aven pa att aka lite griller i WTC. Det var nog 20 ar sen sist, men gick forvanansvart bra. Akte nog faktiskt battre nu an nar jag senast stod pa ett par skridskor.
Nu ar klockan 02, dags att ga ut och kaka nagot och ta nagra chang pa soi 13.
#1 - - Anonym:

Har du tid och lust får du gärna inhandla en scarf i lila/cerise för en billig peng till mig, så får du pengar när du kommer hem! :)

#2 - - Handlarn:

Munken? Det är Dentusgrottan som gäller nu Tobbe. Det har hänt en del sen du åkte.

Alla snygga o smarta hänger i Dentusgrottan.

O när vi inte har öppet hänger de på låset utanför...

#3 - - Tobi:

Det blir nog nagra rundor till DG ocksa... Har du kvar brylepuddingen forresten?

#4 - - borell:

du har ju aldrig varit bra pa att aka skridskor.du var ju lika kass som mig

#5 - - Tobi:

Ja, det är ju det jag säger. Jag var kass då och ganska hyfsad nu - hur det nu gick till.

Till top