Supermao

Resa / Permalink / 7

Pannkaksmannen, Backstage Bar, T&T, Cabaretshowen, hamburgarstallet, potatisgratang pa Ciao, Friendly...Lamai rockar fett.
Supermao igar...
#1 - - Mr Shield:

Vem stod i baren på BB?

#2 - - Sunshine:

Hello Mr.Shield this year you not come to Thailand?



@ Tobi you mao beer or you mao katoys? hahaha!!!

#3 - - Mart:

åhh pannkaksmannen!

#4 - - Mr Shield:

Sunshine: No Thailand this year. Thailand next year.

#5 - - Mr Shield:

Vilken tur att du inte är hemma så att jag slipper lägga schlagertips som att Jenny Silvers CC av ABBA borde fungera eller att jag är livrädd att Lasse Vinterdäck, förlåt, Pernilla Andersson går vidare.

#6 - - Tobi:

Pun pa Backstage - vilken A-kvinna! Och hon ar med barn. Jag tyckte hon sag lite tjock ut, fyra manader gangen har jag for mig hon sa...

#7 - - Mr Shield:

Det var alltså Pun, sicken drömkvinna! Hälsa!

Till top