Vol - au - ventens revansch!

Fest & sånt / Permalink / 1

Det finns dom som har skrattat åt mig efter att jag enträget har hyllat den fantastiska maträtten Vol-au-vent. Men skrattar bäst som skrattar sist, för igår när jag besökte ICA Maxi såg det ut så här på hyllorna!
Efter min ihärdiga kampanj har äntligen folk fattat Vol-au-ventens storhet och plötsligt är det den hippaste maträtten på marknaden.

Figge - detta är väl bevis nog. Ta hem Vol-au-vent till Pepparkvarnen!
#1 - - Handlarn:

Haha!

Det är ju du som gått runt o placerat ut de där. Du hittade dem på nån hylla i en bortglömd gång, bakom champinjonstuvningar, sardeller på burk och brulépuddingen som ingen ville ha... sen gick du listigt runt och placerade dem i fokus.



Men jag ser fram emot en vol-au-vent kväll hemma hos Tobbe nån gång. Det vore riktigt jädrans sköj!

(Har aldrig ätit det där. O allt ska ju testas nån gång)

Till top