Vanstervriden bil kapad

Resa / Permalink / 0

Idag hyrde jag bil och akte runt Kaphalvon. Oj, oj, oj - det var en hojdare. Fast det ar som vanligt lite trassligt med vanstertrafiken/vansterstyrd bil.
Imorrn checkar jag ut fran hotellet. Synd, for idag upptackte jag att det ligger en nudiststrand bara nagra kilometer bort, men det kanske kommer flera tillfallen...
Imorrn: forst ska jag upp pa Taffelberget och sen blir det att kora till Stellenbosch for att bo dar nagra dar och dricka vin. Jag sag aven pa Sporspegeln dagen innan jag akte att svenska friidrottslandslaget ar dar en manad pa traningslager, sa mitt uppdrag blir helt enkelt att hitta dem, ta mig in pa arenan och fa en kram av Sanna Kallur. Vad tror ni, kommer jag att lyckas?

Resans andra innelista ser ut som foljer:

Innelistan:
1. Kaphalvon
2. Kreativa afrofrisyrer
3. Parkeringsvakten i hotellets garage (varfor ar alltid de skona snubbar?)
4. Pingviner
5. Castle (ol-marke)

Utelistan:
1. Backpackerkillar som gar ut pa krogen i linne pa kvallarna
2. Vansterstyrda bilar
3. Att prata thai-engelska med Sydafrikaner
4. Amerikaner som pratar politik utan att veta det minsta
5. Krokodilkott
Till top