Gårdagens fynd på hallmattan

kultur / Permalink / 0

Det är konstigt med nyheter: varje dag händer exakt så mycket som får plats i tidningen...

Jag har som bekant sagt upp prenumerationen på Corren, men en morgontidning måste man ju ha...eller måste man verkligen det? Det går oerhört snabbt att vänja sig av med att läsa tidningen på morgonen, särskilt nu när det mesta finns på nätet.

Nåväl, idag kom första SvD (jag har provat både den och DN flera gånger förut), men helst skulle man ju vilja ha en BRA lokal morgontidning.

Och man undrar ju vad de sysslar med på Correns prenumerationsavdelning. På tre månader har de inte hört av sig en enda gång och undrat om jag vill komma tillbaka som kund. När jag sa upp tidningen fick jag ett erbjudande om att förlänga med ett halvår, och jag sa då att det inte var nåt för mig men att jag var intresserad av en längre prenumeration på ett, tre, fem år till bra pris. Det gick absolut inte, och sen dess har jag som sagt inte hört ett ljud. Och så undrar dom varför dom tappar läsare...
Till top