Lehmans crazy clean

Tobi talar / Permalink / 2

Lehman ringde igår och var helt exalterad över sin nya affärsidé. Han ska starta Lehmans Crazy Clean, ett företag där lättklädda (string och topless) kvinnor kommer hem och städar hos företrädesvis utsvultna ungkarlar. Med RUT-avdrag skulle det bli billigt för kunden.

Han undrade om jag ville investera 25 000 men jag var lite skeptisk. Innan jag slår till vill jag nog ha två expertutlåtanden:

Figge: Som företagare, vad tror du om denna affärsidé?
Shield: Som utsvulten ungkarl, vad tror du om denna affärsidé?
#1 - - Mr Shield:

Jag vet inte om det räcker för att starta upp en verksamhet, men från och med maj kommer Lehman definitivt få en kund i Grebo.



Investeringen från din sida Tobi är klockren.

#2 - - Handlarn:

Du behöver inte fundera så mycket Tobi. Jag stal dealen mitt framför näsan på dej.

Lehman o jag...



Vi tänker oss att såhär i början kan det vara svårt att hitta unga människor som vill ställa upp och jobba. Vi kör därför själva till en början.

Så småningom kan man tänka sej att vi vill kunna erbjuda olika typer av nischade städinriktningar. Kanske t om "Hyr en katoy - Tobi kommer hem och suger rent hos dig"



Då kanske du kan få köpa in dej på en andel. Låter det ok?

Till top