På en räkmacka genom livet...

Tobi talar / Permalink / 4

Igår var jag på årsmöte i min bostadsrättsförening. Jag är föreningens revisor, men det verkliga skälet att jag alltid går på årsmötet är att dom jämt bjuder på räkmackor från Tannefors Hembageri. Jag passade även på att sno med mig en extra hem...göööött!
#1 - - Bill:

Låter som en gemytlig afton, i andra bostadsrättsföreningar är det tydligen inte lika gemytligt och trefvligt.

#2 - - Handlarn:

Du menar att ett bageri gjort den där räkmackan?



Spara bilden. Kom sen till P-kvarnen en dag så ska du få en riktig räkmacka. Där man t om ser räkorna. =)

#3 - - Patte:

Revisorn: Er bostadsrättsförening ligger i lä. På HSB-Krigarens årsmöte bjuds det alltid på smörgåstårta från ovannämda hembageri. Krigaren regerar!

#4 - - Anonym:

snåljåp

Till top