Fråga Anna

Dejting / Permalink / 30

Lakritz-Anna som jag nämnt tidigare är inte bara synthare, Norrköpingsbo och fotomodell. Hon är även relations- och samlevnadsexpert.
Nu erbjuder hon alla mina bloggläsare en unik möjlighet att helt kostnadsfritt ta del av hennes kunskap. Så passa på att fråga allt det där ni vill veta om kärlek, sex och relationer i kommentarsfältet så kommer Anna att svara.
#1 - - Tobi:

Eftersom folk ofta är lite blyga såhär i början öppnar jag frågestunden...

Min fråga är: om en synthare och en hårdrockare fattar tycke för varandra, hur löser man bäst den potentiella grund för konflikt som föreligger? Är det ens möjligt att ha ett förhållande?

#2 - - Ulla:

tja anna!

ser att du har hörlurar på dig med musik iantar jag. vilken musik är bäst att ha sex till??

#3 - - Annas svar::

Kära Tobi.



Svaret är enkelt. NEJ. Nej det här är inte möjligt.



Jag ska utvecka: Syntharen har god smak, hårdrockaren har dålig smak, därför ser jag det som lite underligt att denna fråga ens kommer upp.



Syntharen skulle aldrig få för sig att stoppa tungan i hårdrockarens growlande käft. Hårdrockaren skulle kunna fatta tycke för syntharen, bländad av dennes elegans.



Mitt tips till hårdrockaren: Skaffa dig en stor dos självinsikt och håll dig på din kant, till andra hårdrockare och annat blandat bottenskrap som finns i världen.



Tips till syntharen: FLY!

#4 - - Annas svar::

Kära Ulla.



Det här beror ju helt på vad du är ute efter för sex. Ska sexet vara som en enda lång kram eller ska det vara PANGPANGPANG!



Om det är mjukt och vackert: Det behöver alltså inte nödvändigtvis vara överlugn musik, men den måste ha en vänlig ton.

Till exempel Flock of Seagulls - Space Age Love Song



Om det är sexigt sex, ni kan inte slita er från varann: Lyssna igenom låtarna du har...Du känner vad som fungerar för detta. Blunda och tänk dig situationen.

Tiga - Sunglasses At Night.

Depeche Mode - Suffer Well (Alter Ego Remix)

Goldfrapp - Ooh la la



Och om det är riktigt hårt...Ja, alltså. Kör på jävligt skränigt och skotig jävla skit! Det ska vara smutsigt och en tydlig rytm. Allt med Combichrist fungerar.

Combichist - This Shit Will Fuck You Up

Combichrist - Winteryear

Dada Life - Lets Get Bleeped Tonight

Benny Benassi - Whos Your Daddy



Och om det ska vara roligt sex så fungerar 80-talet fantastiskt bra.

Culture Club och Modern Talking!



Lycka till!

#5 - - Tobi (igen):

Hej Anna!

Jag har en fråga till. Det är så att jag har en vän (vi kan kalla honom JP) som är gay. Han vägrar dock hårdnackat att komma ut ur garderoben och har istället antagit en hård macho-attityd som en slags täckmantel. Vad kan jag göra för att hjälpa honom med att våga bejaka sina kvinnliga sidor och bli den mjukiskille han innerst inne är?

#6 - - Bill:

Hej Anna,

jag känner djupt och innerligt att jag saknar relationsproblem. Har du några tips på hur jag kan fylla detta hål i mig?

#7 - - Anna svarar::

Den där machotäckmanteln är så uppenbar att alla förmodligen redan vet att han är gay, så att "komma ut" är i hans fall inte nödvändigt. Men för hans egen skull så vore det kanske skönt att släppa lite på det där. Jag föreslår att du ligger med honom till tonerna av Flock of Seagulls - Space Age Love Song, som jag föreslog tidigare till Ulla här ovan. Vem blir inte mjukis av det liksom.

#8 - - Anna svarar::

Kära Bill



Mitt råd till dig är att skaffa Facebook. Får du ingen relation så får du åtminstone problem i någon form. Dra ut lite på en vänförfrågan och personen i fråga blir galen. Ta bort någon av dina nära vänner. Sådana saker skapar drama, och drama, Bill, det är det vi vill ha!

#9 - - Anna lägger till::

Kära Tobi

#10 - - JP:

Hörru Anna...jag e metal to the bone och true forever. Jag hänger med Papa Bear, Uller, Vindra, Kamijo och Bobby Ho och vet hur man sveper en bägare, tar basriff som kan smälta bly och headbangar värre än Entombed en lördagkvääll. Är det nån här smo är HBT är det Tobi...

#11 - - Anna svarar::

Kära regnbågskillen JP.



Vi kan reda ut en sak direkt, är det någon här som är HBT så är det jag.



Det där du namedroppar gör mig verkligen imponerad, men vad är det? Bobby O vet jag vem det är, snubben bakom låten Passion. Jag ska be Tobi lägga upp den till din ära i ett eget inlägg här.



Jag vet inte riktigt vad du ville ha sagt men jag insåg just hur illa det är med machobilden du vill ge sken av. Jag tror inte ens jag kan hjälpa dig ärligt talat.

#12 - - Bill:

Hellre än att skaffa facebook skulle jag gröpa ur ögonen och fylla hålorna med exempelvis glass. Går det att skapa drama på g+? Kanske genom att avsluta en relation där? För ja, drama, det vill jag ha.

#13 - - Min kompis:

Hej Anna!



Det här är inte jag som undrar. Jag vill bara poängtera det.



En kompis till mej undrar däremot;

Är det sant att man kan cykla bort snedstånd?



..och om det är det, hur långt måste man cykla? Och spelar det någon roll åt vilket håll man svänger.

Kompisens åderpåk viker av svagt åt vänster. Om det spelar någon roll.

#14 - - Anna svarar::

Kära bill!



Nä, g+ kan inte skapa drama, inte i nuläget. Eller? Det beror på vem du avslutar relation med... !!

#15 - - Anna svarar::

Kära "Min kompis" (Eller Tobi, eller Torbjörn, Torkbjörn eller vad du nu vill kallas idag?)



Nej. Det är inte sant.

Du får leva med ditt snestånd och helt enkelt fortsätta leta efter någon med snefitta.

#16 - - Blyga T:

Hej Anna!!



Jag undrar om det är normalt att tända på Julio Inglesias, Christer Sjögren, Leif Gw Persson när man är så ung och oförstörd som jag/ Violen

#17 - - Anna svarar::

Kära Min kompis!



Du är fan sjuk i huvudet! Nej, detta är helt omöjligt. Nu ska väl jag som expert säga att du bara ska acceptera kuken för vad den är, men gör inte det. Ta en hammare och slå sönder den och ersätt med ståltråd som pekar rakt.



Lycka till!

#18 - - Anna svarar::

Kära Blyga T.



Jag gillar också Leif GW Persson, så det är normalt. Men att du attraheras av Julio och Christer ska du nog vara försiktig med att berätta för folk om, det är nämligen dödsstraff på det. Raka vägen till giljotinen.

#19 - - Tobi:

Om det är nån som liksom jag blev lite förundrad av de dubbla svaren till "Min kompis" så är det alltså svar Två som var Annas riktiga. Det första svaret som avslöjade namnet på kompisen skrevs av samma sjuka person som ställde frågan.

#20 - - Dick Dangerous:

Hej

Jag kallas i vissa heta kretsar för "Lemmy the double" och det beror på att vid många tillfällen med nyuppraggade "liggpartner" så kommer vid slutet av akten det dubbla gånger....först en vanlig..sen direkt efter typ 2sec kommer andra satsen och den blir gigantisk...hela påsen blir tömd i ett nafs...hur pass vanligt är det..har bara hört en som varit med om det och han har bara upplevt det en gång...

#21 - - Tobi:

Fråga till Dick Dangerous: Jag har hört den här historien vid åtskilliga tillfällen, men tycker att du utelämnar en viktig detalj. För är det inte så att det händer nåt speciellt med själva organet efter andra tömningen? Jag tror att Anna måste känna till det för att kunna ge ett korrekt svar.

#22 - - Anna svarar::

Ursäkta mig, jag spårade ur lite!



Kära Dick Dangerous!



Jag måste säga att jag aldrig har hört talas om detta!

Men upplever du detta som ett problem, Dick? Det låter ju som en spännande film. Man tror man har fått filmens poäng och så...kommer något större, om du hajjar liknelsen! Jag tycker du ska vara stolt över detta! Många damer ser nog charmen i Lemmy the double! Lycka till!

#23 - - Anna:

Jaa, naturligtvis behöver jag alla detaljer.

#24 - - Dick Dangerous:

Ojj jag glömde visst det.. Jo, Det är så att "Lemmen" direkt efter dubbelsprutet krymper till sitt ursprung och då menar jag riktiga ursprung typ när man inte ens viste vad den var till för mer än att urinera med..Och blir stenhård som typ en vit dvärg om vi snackar rymden.. Detta är ju sorgligt nog en baksida av det hela...Så ge ett Göött tips hur dvärgen tar sig till sitt ursprungliga jätteres igen...Har testat allt tror jag!

#25 - - MLG:

Kära Anna, sitter här och nynnar på Montys fantastiska låt Dina Armar samtidigt som jag grunkar. Nu till frågan, är det socialt accepterat att grunka?

#26 - - Anna svarar::

Kära Dick!



Det här kanske låter väldigt udda, men en sak du kan göra är att ta sprängämnen och köra upp i urinröret och tända på för att rensa ur hela systemet. Din lem får en nystart i livet och kommer växa till sig och bli en riktigt stor gosse! Kanske låter orimligt men det har funkat förr. Lycka till!

#27 - - Tobi:

MLG: Måste bara säga att denna video är bättre om man ska Monty-"Dina armar"-grunka: http://svtplay.se/v/2582229/monty_-_dina_armar



Och på tal om det Anna: är detta i ditt tycke en bra låt att grunka till? Eller har du nåt annat förslag?

#28 - - Anna svarar::

Kära MLG!



Naturligtvis ska du grunka - Det är okej! Däremot ska du inte göra det till Monty. Gör det istället till Tears For Fears - Mad World

#29 - - Dick Dangerous:

Stonar ner mig tillsammans "Blue Demon" med CHE istället!! Testa..

#30 - - MLG:

Inte särskilt förtjust i Tears for Fears version av Mad World, föredrar den Safri Duo gjorde med Michael Parsberg. Fast då är det inte så mycket grunk.

Till top