Min måndag på en skala

Tobi talar / Permalink / 0
(OBS! Uppdateras kontinuerligt)

10.15 Vaknar efter bara fem timmars sömn och känner mig ändå laddad. Nu jäklar ska det jobbas!: 3
10.37 Bacon: 5

11.02 Lägger in dagens första snus: 5
11.09 Wester MSN:ar och undrar varför jag inte svarat på ett mejl - som det visar sig att han inte har skickat...1
11.24 Skickar iväg en text om Vinterljus (fast den skrev jag igår, så det är lite fusk): 3
11.31 Bokat in ett möte på onsdag: 3
12.05 Klart med en DVD-recension (en film jag såg igår): 3
12.21 Fått tillbaka korr på en text. Tredje jobbet för dagen klart: 3
12.38 Tollan FB:ar och är superladdad inför helgens fest: 4
12.41 Betalar Kocken en massa pengar som han lagt ut för Panama-resan: 1
12.48 Känner hur tråkigt detta blogginlägg håller på att bli. Skulle behöva en boost, kanske dagens "Du är gay"-SMS av Prütz, ett sjukt Figge-mejl, en Smiling Gayman-bild eller nåt annat som livar upp lite: 1

13.14 Amenvaf...man ska vara försiktig med vad man önskar sig, det kan slå in. Tappade kaffebryggskannan i golvet så den gick i tusen bitar och skar mig dessutom i tummen. Nä, nu räcker det med action för idag: 1

13.37 Dagens fynd på hallmattan: det damp ner ett gäng skivor, bland annat Korallreven och Map of Moscow: 2
13.53 Ytterligare ett jobb klart, en notis om en ljudbok: 3
14.37 Rullar på bra. Klar med ett jobb om en modebutik: 3
16.29 Puh...klar med ett reportage om ett kulturställe i Norrköping: 3

16.47 Äter morsans dilljärpar: 5
17.26 Ser att Expressen har en rubrik som lyder "Män tittar dubbelt så länge som kvinnor på kvinnobröst". Åh fan!: 2

17.38 Jaha, där kom Jerry Prütz dagliga gay-sms, även om det även denna gång ser lite skumt ut: 4
18.23 Ytterligare ett reportage klart. Denna gång om ett lokalt skivbolag: 3
19.07 Sådär, då har jag skrivit om en lokalplatta också. Hur många jobb har jag egentligen gjort idag? Åtta, varav några rätt stora!? Det är bra: 3
20.02 Jaha, en modetext klar också. Känner att det har varit ett ganska tråkigt blogginlägg med mest en massa jobb. Och inte lär det bli roligare under kvällen heller, eftersom jag ska fortsätta att jobba några timmar till. Så om det inte händer något roligt så tackar jag för mig här: 3

PS
20.33 Är arg på kaoset i Lakritz! 2
Till top