Min onsdag på en skala

Tobi talar / Permalink / 1
10.15 Vaknar 1
10.48 Vaknar igen 3

11.27 Steker bäckåååån 4
11.42 Lägger in dagens första snus 5
11.51 Inser att alla mina livebloggar börjar likadant 1
11.52 Rimås skickar sitt dagliga "Boeg" på MSN 3
12.03 Läser att första bokningen till Hultsfred är klar. Cardigans ska spela "Gran turismo". Börjar det inte gå lite inflation i det där med att band spelar hela skivor rakt av? 2
12.13 Wee skickar sitt dagliga "Only say hello" på MSN 3
12.20 Lakritz-Anna jublar på FB över att jag livebloggar idag igen. "Det är mina lyckligaste dagar", skriver hon. 3
12.22 Kollar internetbanken och ser att ena lönen kommit in. Var är den andra? 2
12.25 Rimås säger "Boeg igen då" 3
12.26 Anna jublar på FB: "nä, vad gulligt!! jag fick vara med i kändisblogg! WOHO!!!" 4

12.30 Får ett mejl om att intervjua Henrik Schyffert om "Ljust & fräscht". Nån som har sett showen? Kom med förslag på frågor i så fall 3
13.24 Jerry Prütz ringer och vill boka mitt band 6.08. Han får nobben 4
13.25 Kocken ringer och är sugen på att gå på orientalisk afton på L´Orient 3

14.06 Dagens fynd på hallmattan: Linköpingsposten 1
14.20 Nej, nu drar jag ut en sväng 3

16.43 Tillbaka från stan. Började med ett besök på simhallen. Där mötte jag en lokal krogprofil som är känd för fiffel och skumma affärer, och tror ni inte han försökte planka in på simhallen - och blev svinsur när han blev påkommen: 3

Var även förbi Marina på hennes fik - och lyckades bjuda in mig på en middag med vin och gulasch framöver: 5

Jag sa upp min prenumeration av Vagabond för typ ett år sen eftersom min tidning ALLTID var trasig när den kom på posten, plus att jag tyckte tidningen hade blivit sämre. Nu har jag kommit på ett sätt att blåsa dom ytterligare. Jag vet nämligen ett hemligt ställe där dom har ett ställ med Vagabondtidningar som man kan ta. Så jag gick förbi och plockade senaste numret idag.
Tog även senaste Vice i en annan butik. Skulle ha tagit Gaffa också på Lorient, men det var stängt. Finns det nån annan butik/restaurang som har Gaffa? Och var får man tag i Nöjesguiden nu för tiden? 4

17.10 Får ett mejl att jag är inbjuden på krogshow på Ekoxen på fredag. Trevligt 4
17.34 Äter burgare och glor på Birros Bord 3
17.58 Har fått svar från en manager som krånglat angående olika intervjuer i en månad nu. Har tröttnat på idioten och är SÅHÄR nära att be honom dra åt helvete, men besinnar mig. 2

18.24 Ser att Jerry Prütz har skickat sitt dagliga gay-sms 4
18.42 Lakritz-Anna tycker jag ska blogga om henne och berättar om när hon gjorde bort sig idag: "jag har ju hämtat ut tågbiljetterna! och köpt en läsk. och jag trodde det var julmust för det var en tomte på. men nä, det var vanliga skiten" 2
18.49 Vart är Bill? Som vanligt är han omöjlig att få tag i 1

18.57 Många hör av sig och undrar vem den där Lakritz-Anna egentligen är. Så här kommer en bild. Läs mer på hennes blogg: http://fantasidjur.blogspot.com/ 3
20.21 JP ringer och lovar att undersöka om Bête Noire kan spela på Frimurarnas julfest: 4
20.23 Dags att beta av lite Zero-skivor: 2
21.06 Byter strängen som Trean På Böglistan slog av i lördags 1
22.15 Bill var är du? Nu måste väl teatern ändå vara slut? 1
22.31 JAAAA! Bill loggar in på MSN! 5
22.51 JAAAA! Bill hänger på till krogshowen! 5
23.26 Lyssnar på Monty och skickar in massa Nolltretton-jobb 4

Tror jag sätter punkt för dagens bloggande där...
#1 - - Bill:

Härligt att vara saknad.

Till top