Summer of Tobi 2LAX11: summering

Tobi talar / Permalink / 7

Summer of Tobi 2LAX11 blev minst sagt en annorlunda sommar. Jag har exempelvis inte badat en enda gång i sjö eller hav, jag har inte ätit kräftor (jo, förresten EN i helgen), jag har knappt solat något överhuvudtaget och grillat kanske bara fem gånger. Istället har jag varit i Finland, ätit surströmming, åkt på blinddate till Italien och badat naken med Figge och Räven.
Som helhet, en bra om än något udda, sommar...
#1 - - Mr Shield:

Klart bästa sommaren någonsin. Helt odiskutabelt.

#2 - - Räven:

Var Figge med när vi kelade i badet också?

Han som är så het. Det hade jag nog kommit ihåg!

#3 - - Trean:

Summering redan? Sommaren har ju knappt börjat!

#4 - - Mr Shield:

Trean har rätt. Sommaren är ju inte slut förrän vid oktoberveckan, det borde ju vara några dagar kvar.



I år har du en utmanare, jag ska klara det!

#5 - - Tobi:

Oktoberveckan är ju som alla vet första veckan i SEPTEMBER...

#6 - - Mr Shield:

Du borde ha förvarnat! Trodde det var typ tredje veckan.

#7 - - Apan:

Gäsp... Who Cares 100 years from now....

Till top