Anna G-news

Tobi talar / Permalink / 6
Det har kommit önskemål om att jag ska skriva mer om Anna G, och självklart kan jag göra det. Hon bor och pluggar numera i Göteborg, men har jobbat med att slussa båtar i Berg under sommaren. Häromveckan kunde man se henne i publikhavet under Bête Noires spelning på Dentusgrottan. Vill man veta mer kan man surfa in på hennes (senaste) blogg:
#1 - - J.A:

Lysande inlägg. Det kan aldrig bli för mycket om Anna G. Hon har mängder med fans i hela landet!

#2 - - Pelle:

En riktig MILF

#3 - - Tobi:

Nja, MILF är nog inte rätta ordet...

#4 - - Pelle:

Jag tycker hon är en milf i a f

#5 - - Anonym:

Pelle:
Inte visste jag att Anna hade barn!
För det är ju liksom grund kraven för att kunna vara en MILF.

#6 - - Pelle:

Är man äldre än 19 så är man ta mig fan en MILF

Till top