Torsdag i Linkan

Tobi talar / Permalink / 0
Började gårdagen med att åka upp till universitetet för att göra en grej. Har varit där en del den sista tiden och plötsligt har tankarna börja dyka upp om att börja plugga lite igen. Lite fristående kurser på typ kvartsfart alltså. Blev nyfiken på hur mycket poäng jag egentligen har tagit, måste vara en bit över 200 gott och blandat, men hur jag än letade i garderoberna kunde jag inte hitta nån studiemeritförteckning. Däremot hittade jag en hel del annat kul. I vilket fall som helst blir det inget plugg den närmaste tiden, kanske inte de närmaste åren, kanske aldrig.
Gjorde en intervju med det heta bandet Dead Soul, som var förband till Ghost på Cupolen, och sen tog Bill och jag en AW där även Jürgen anslöt.
Har egentligen slutat med Dagens Gratismat, men eftersom jag fick en hel matkasse igår gör jag ett undantag...
Och efter två Aladdinaskar får det vara nog. Nu kör vi Anthon Berg istället...
Till top