Tjock-tv?

Tobi talar / Permalink / 8

Nån som har en fungerande tjock-tv som ni har lust att skänka till mig? Jag kommer och hämtar.
#1 - - Lakritzkaos:

Jag har en du kan komma och ta!

#2 - - Tobi:

Bollnäs är lite långt...

#3 - - Ronny:

Det står en i min trapp uppgång som skänkes bort

#4 - - cec:

Ja, men jag tänker aldrig i livet bära den en centimeter plus ens kan knappt.

Ja och ett annat hinder är ju att vi inte känner varandra för den delen.

#5 - - M:

Jag har en, finns på Skolgatan i Norrköping. Bredbild. Fortfarande intresserad?

#6 - - Tobi:

Oj oj...verkar som alla vill bli av med sin gamla tv. Ska fundera över helgen...

#7 - - M:

Ska du ha tv:n? Bredbildstjocktv alltså. Finns tio meter från nollelvakontoret.

#8 - - Tobi:

M: Jag tar den. Kommer nog vara i Nkpg på tisdag eller torsdag. Hur hittar jag dig/tv:n? Mejla mig på [email protected]

Till top