Enoteket & Perez

Tobi talar / Permalink / 5
Igår fick vi ett ryck och drog till Norrköping några stycken. Jag skulle visa "mitt Norrköping" och började med att ta dem till Enoteket, som de självklart älskade.
Sen gick vi till Knäppingsborg och kollade in Carolina Wallin Perez. Alla sa i en kör: Tobbe, nu när vi sett DITT NORRKÖPING förstår vi att du är där så mycket. Vi vill också, ta med oss fler gånger!
#1 - - Patte:

Ja kalvfilén vi åt den knullade i hela munnen.

#2 - - Kickan:

Jamen bra där!!! Var uteserveringen bra på fin-fina Enotekeg?

#3 - - Kickan:

Jamen bra där!!! Var uteserveringen bra på fin-fina Enotekeg?

#4 - - Kickan:

Åh Herregud, inte kan jag stava och så upprepar jag mig också... JA, jag har varit på rödvinet! ;)

#5 - - Tobi:

Nja, uteserveringen var kanske inte lika cool som där inne, men givetvis bra ändå.

Till top