Kött i Rimforsa

Fest & sånt / Permalink / 3
Det har blivit på tok för lite grillning i sommar, så igår - ah, denna underbara sommarkväll - bjöd jag med de tre Grebo-legendarerna Stöld, Tollan och Figge på grillbuffé på Rimforsa Strand.
Figge? Det namnet klingar kanske lite bekant? Jovisst är det samma Figge som jag hela sommaren försökt att bli hembjuden på grillning till. Men han fortsätter hårdnackat att vägra bjuda hem mig.
Jag tänkte att denna kväll kanske kunde appellera till hans generösa och vänliga sidor - men icke! Han vägrar fortfarande att anordna en grillafton. Jag har nu sjunkit så lågt att jag nöjer mig med en grillkorv och en stadig grogg, men inte ens detta simpla önskemål vill han tillmötesgå.
Det känns som att jag provat allt: hot, vädjan, smicker, fjäsk. Nu börjar jag bli desperat! Vad ska jag göra för att bli hembjuden på grillning hos Figge?
#1 - - Figge piggsvin:

Prova be SNÄLLT o lova sköta dej.....så ska vi nog kunna fixa till en grillafton. ;-)

#2 - - pr:

mange kör bilen ser jag....

#3 - - borell:

tappa tvålen i duschen

Till top