Lehmans fredagsfräckis

Skoj / Permalink / 0

Cirkusen hade anlänt till stan för att visa upp sina talanger. I ena uppvisningsnumret har en man en krokodil med enorma käftar med sig in. Mannen drar ned sina byxor och tar fram sin lem.
- Nu, mina damer och herrar, skall jag stoppa in min lem i krokodilens gap. Jag kommer sedan att slå till krokodilen i nacken, så att han med ett hugg stänger sina käftar.
Alla i publiken håller andan och stirrar förväntansfulla. Mannen stoppar in lemmen och slår till krokodilen i nacken. Krokodilen smäller igen sina käftar med en enorm kraft. Efter en stund drar mannen ut sin lem och visar publiken att den är absolut oskadd. Publiken applåderar, visslar och tjuter högljutt.
- Är det någon i publiken som vill göra om det här?
En yngre kvinna reser sig då upp och säger försynt:
- Ja, om du lovar att inte slå mig så hårt i nacken.
Till top