Mera NT

kultur / Permalink / 0

Det finns en viktig anledning till varför jag prenumererar på NT och inte på Corren. Det beror inte på innehållet, som ändå är till stora delar desamma numera, utan på hur de tar hand om sina kunder.
Efter att jag avslutat min Correnprenumeration tog det ett år innan de hörde av sig igen, och då med ett skampris och en snorkig attityd. Sedan dess har jag inte hört något mer (ungefär ett halvår sen).
Hos NT har jag fått kanonpris varje gång, de är flexibla när det gäller exempelvis startdatum och de är mer framåt. Där ringer de innan prenumeration tar slut (oj, kan man göra så?) och erbjuder förlängning, fortfarande till samma låga pris. Så nu är det klart med tre månader till!

Där kanske även förklaringen ligger till varför det var NT som köpte upp ÖC och inte tvärtom, trots att ÖC var större...
Till top