Resan börjar ta form...

Resa / Permalink / 0
Det är ju en massa att styra med när man ska ut och resa, men tar man bara en sak i taget går det bra.
Jag ska ju som bekant till Nya Zealand och runt lite i sydostasien i januari och februari och det var riktigt trixigt att få till flygen som jag ville, men det löste sig bra till slut. Så flygen (åtta stycken) är fixade.
Hotellet i Bangkok på nervägen är också bokat. Kommer även bo på samma ställe på hemvägen men det har jag inte bokat än eftersom jag inte vet när vi kommer dit.
Tåget upp till Arlanda (funkade inte att flyga med KLM från Linköping denna gång) är också bokat. 131 kr hela vägen från Lkpg till Arlanda, jäkligt billigt. Hemresan väntar jag med att boka, det kan ju bli förseningar eller så kanske jag stannar nån extra dag. Har ju stått på de där överbokningslistorna förr och vem vet, denna gång kanske jag blir kvar.
Nästa steg är att boka hotell i Auckland några dar. Och tre veckors hyrbil. Men resten av boendet i Nya Zealand och resan från Singapore till Bangkok samt boende under de två veckorna fixar jag på vägen. Hmm...flyter på rätt bra än så länge. Jag undrar när strulet kommer?
 
 
 
Till top