Äntligen måndag!

Tobi talar / Permalink / 0
Så var det måndag igen, en dag som många avskyr, men inte jag. Jag smågillar faktiskt måndagar. Jag brukar mjukstarta veckan med att boka in möten, ringa 011-kontoret, planera veckan osv. Det är sällan jag har något jobbigt inbokat på måndagar, däremot är det min vanligaste biodag.
Sen kommer tisdag, onsdag och torsdag som också är helt okej. Då är man inne i den vanliga lunken, vilket kan vara ganska skönt, men också hektiskt. Brukar vara jäkligt effektiv de dagarna och jobbar sisådär 12-14 timmar om dygnet. Varje dag har också sin tjusning med olika podcast/web-tv osv som jag följer, och så brukar det bli nån sväng till Norrköping och andra ställen.
På fredagen börjar helgen med aw, så den dan brukar vara lite halvslapp. Och lördag brukar det vara nån form av party, konsert eller annat skoj. Och så kommer söndagen när man bara kan ta det lugnt. Då brukar jag tvätta, handla och liknande. Så alla dagar är faktiskt helt okej. Eller vad säger ni, vilka är era hat/älsk-dagar?
Till top