Den sjuke Lehman

Tobi talar / Permalink / 1
Att Lehman är en sjuk jävel vet de flesta om, men riktigt HUR SJUK han är kanske inte alla känner till. Därför listar jag här de fem sjukaste sakerna han gjort där jag varit med.
1. När han smög in i min lägenhet när jag satt och jobbade vid datorn. Jag vände mig om och i rummet stod en helt svartklädd man med svetskåpa för ansiktet.
2. Vi åt lunch på båten Simson i Västervik. Lehman gick på toa, lämnade dörrn olåst, virade in sig som en mumie i dasspapper och väntade på att jag skulle komma så han kunde skrämma mig. Men jag gick till toan bredvid och istället klev det in en 80-årig gubbe på Lehmans toa...
3. En annan gång stod jag i duschen när Lehman smög in i min lägenhet. Jag schamponerar mig och när jag öppnar ögonen ser jag ett huvud som sticker in mellan duschdraperiet.
4. På en 30-årsfest vi var på "dockade" han med min gamla gympalärare.
5. Vi skulle åka till Roskilde ett år och i bilen på väg ner blev Lehman pissnödig efter all öl. Eftersom vi var på motorvägen kunde vi inte stanna, så Lehman hängde ut snabeln genom rutan. I baksätet satt Thorin med nedvevad ruta...
 
#1 - - Toomas:

Hahahaha.....ja, han är en sjuk men jävligt rolig kille...hahaha, kan se det framför mig när han pissar från bilen.

Till top