Längtan efter Boston

Fest & sånt / Permalink / 2
Jag var sugen på AW och gick och längtade tillbaka till Boston. Så vad gör man då? Jo, går till O´Learys såklart.
Men nja...till att börja med kan O´Learys ribs (och pommes) inte på långa vägar mäta sig med amerikanska diton. För det andra så såg jag inga O´Learysliknande sportbarer i Boston - eller hela New England för den delen - så det är fejk. Däremot hade de börjat med en ny, god öl för att fira 25-årsjubileet, så det blir ändå godkänt betyg.
Sedan mötte jag upp några babes på Cioccolata, och det var faktiskt första gången efter ombyggnaden som jag var där. Hann även med en snabbis ner på Palatset för att kolla läget. Där visades fotboll och Crazy-Chrilla var trubadur så det var skapligt med folk. Vad vill jag då säga med allt detta? Jo, att Zlatan är kung.
#1 - - L:

Vilken puma på bilden längst ner =p

#2 - - Tobi:

Ja, det är Anna och hon kan nog faktiskt beskrivas som en riktig puma!

Till top