Schulman & jag

Tobi talar, kultur / Permalink / 0
Intervjuade Alex Schulman igår och jag tyckte det gick jäkligt bra. I tryckt form blir den säkert inte så spännande, men personligen tycker jag att det var en riktigt bra intervju. Dels för att jag var genuint intresserad av intervjuobjektet, dels för att det fanns en fin ton i samtalet och dels för att han gav bra svar. Som jag sagt förut är ju mediamänniskor de bästa att intervjua.
Därför undrar jag varför jag aldrig blir intervjuad i NT eller Corren. Jag blir så för-e-bannad när jag tänker på saken och känner mig faktiskt kränkt! Och vore det för mycket begärt att Alex återgäldar tjänsten genom att ha med mig som gäst i Schulman Show?
Ni skrattar? Ja, men skrattar bäst som skrattar sist, för jag ska nämligen starta min egen TV-show (på YouTube) - och konsekvent INTE bjuda in fittan Schulman. Eller nån från Corren eller NT heller, för den delen. Och absolut inte den där jäkla Sigge Eklund. Haj!
Till top