Mendozaaaaaa

Resa / Permalink / 1
Dagarna tuffar på och det är nästan så att jag glömt bort att jag är i Argentina. Och nu är det inte så många dar kvar innan det är dags att dra sig hemåt igen. Vilket jag faktiskt inte har något emot. Det ska bli kul att komma hem och ta tag i jobbet, bokningarna, låtarna och allt det andra igen. Sen kommer ju OS också. Dessutom har jag lite nya planer också som jag hoppas att det kan bli något av. Men det första jag ska göra när jag kommer hem är att brassa på en jäkla massa ägg och bacon, för en rejäl frukost var länge sedan jag fick.
Idag har jag mest släntrat runt lite och inte gjort mer än att fila på några kommande projekt. Jag gillar Mendoza, men det känns lagom att åka härifrån imorgon kväll.
På tal om översta bilden så ville jag visa att man ofta får en halvflaska (dvs 2-3 glas) när man köper ett glas vin. Har för mig att denna kostade 16 argentinska peso, vilket är samma summa i kronor.
Dag blev kväll och då blev det åter dags att dra sig uppåt Av. Villanueva. Tangotorget var dessvärre öde och tomt ikväll...
Men på uteserveringarna var det samma höga stämning som vanligt, men så är det ju lördagkväll också.
Ja, det var det det. Mendoza levererade igen. Nu är det tack och god natt.
 
 
#1 - - borell:

kul och komma hem i februari? nej fy fan för jävla kallt och trist

Till top