Öltestet del 2

Tobi talar / Permalink / 0
Dags för öltestet igen, dvs hur många öl jag skulle vilja ta ihop med diverse kändisar som jag intervjuat den senaste tiden. Betyget baseras på de senaste dagarnas intervjuer, allmänt intryck och (i de flesta fallen) tidigare kontakter.
Magnus Carlsson
Ja, nä. Han är trevlig och lättsam, men vad skulle vi prata om? Säkert helt okej att småprata lite ytligt med i 20 minuter, men sen skulle jag förmodligen tröttna.
Antal öl jag vill ta med Magnus: 2 av 5
Jessica Andersson
Såg nu att Jessica var med redan på förra årets lista. Hon är så intetsägande att jag glömt bort det. Samma betyg i år.
Öl med Jessica: 1 av 5
CajsaStina Åkerström
Lite för präktig för min smak. Ärligt talat är jag tämligen ointresserad av hennes liv och tankar, och vi kan ju inte prata om hennes pappa hela kvällen. Men visst, hon kanske kan berätta en del historier från den svenska visvärlden.
Öl med CajsaStina: 2 av 5
Fredrik Strage
Skulle garanterat bli en trevlig pubrunda där vi snackade populärkultur i kubik och kvadrat. Det som drar ner betyget från full pott är att han känns aningen för nördig och att vi kanske skulle vara för lika.
Öl med Strage: 4 av 5
Sigrid Barany
Ouff...giftigt fall. Det vore svinkul att spendera en kväll med henne, men risken är att jag skulle försöka stöta på henne efter några öl...
Öl med Sigrid: 3 av 5
Magnus Uggla
Borde vara en fullpoängare men jag ser några problem. Dels att han varit min idol sen jag var liten, vilket skulle skapa en obalans. Och dels att han kan vara lite "knepig" på olika sätt.
Öl med Uggla: 4 av 5
Johan Kinde
Jag ska intervjua honom i morgon så han får också vara med på listan. Och eftersom han är min husgud tror jag knappast resultatet förvånar någon...
Champagneglas med Kinde: 5 av 5
Till top