The summer of Tobi: Surf´s up - summering

Tobi talar / Permalink / 2
Nu när vi befinner oss i den härliga Oktoberfest-tiden kanske det är dags att summera sommaren. The Summer of Tobi: Surf´s up hade ju ingen riktig TOBO-lista att bocka av, men vissa saker är ju återkommande varje år (Hultsfred, Midsommar i Grebo, Rocklogen, Rimforsa strand, Västervik, Räkbåten osv) och de klarades av även i år. I övrigt innehöll sommaren bland annat Almedalsveckan, Norrland/Norge-trippen och en sjujäkla massa skaldjur, vilket tillförde en extra flair.
Men framförallt var ju målet med årets The Summer of Tobi att uppnå den perfekta surflooken - vilket jag också gjorde en dag nere vid Grebobadet.
Nu har tankarna redan börjat snurra inför nästa sommar, och målet är då att börja sommarlovet ännu tidigare. Jag brukar ju jobba nästan fram till midsommar, men jag tror att jag kan kapa det med ytterligare två veckor med lite planering. Mer om detta framåt vårkanten...
#1 - - Mr Shield:

Satan så länge där där flippisarna har hållt.

#2 - - Tobi:

Japp. Köpte dem i Sydney i februari 2010 och har använt dem varje sommar samt alla utlandsresor sen dess. Men nu sjunger de på sista versen. Men jag ska ju till Sydney igen i januari, så blir ju perfekt att köpa nya då!

Till top