Tisdag i Linkan

Tobi talar / Permalink / 0
Hur var gårdagen då? Jo, det ska jag berätta...
Väcktes av nån idiot som ringde redan 08.50. Betyg: 1 av 5
Sket i att svara och sov en timme till: 5
Gick upp och stekte bacon till frukost: 5
La in dagens första snus: 5
Kollade/svarade på mejl, skrev ett skådisreportage mm: 3
Cyklade till Nolltrettonkontoret för att lämna en sak: 2
Kollade i mitt Nolltretton-postfack och såg att det var helt tomt: 1
Åt raggmunk med Gertza på The Champ: 4
Gjorde en telefonintervju på The Champ: 3
Mötte Kotten på Stora Torget. Han hade skaffat linser: 3
Kollade in nya utställningen på Passagen. Mer mekanik än konst: 1
Var inne på Pressbyrån och köpte den tidning som jag ska skriva om som "Månadens magasin": 2
Cyklade hem och skrev ut den där telefonintervjun: 2
Åkte iväg till Tedebro för att fixa lite med våra pianolåtar: 5
Den sista veckan har det hänt ganska mycket på den fronten, och det kommer snart att hända ännu mer. Vill inte avslöja för mycket än, men det är spännande saker på gång om allt går som jag har tänkt. Nu kommer ju snart julen och sen åker jag iväg en månad. Men efter det, typ mars, kan ni börja hålla ögon och öron öppna.
Kollade min kalender och såg att jag inte har något inbokat vare sig onsdag eller torsdag: 5
Till top