Sköna Söndag

Tobi talar / Permalink / 0
För närvarande har jag ingen morgontidning som kommer ut på söndagarna, så jag får helt enkelt ta en hotellfrukost för att få lite söndagsläsning. Annars är söndagarnas stora händelse podden Mattsson/Helin, som jag tycker ALLA borde lyssna på. Speciellt de som ständigt och slentrianmässigt klagar på media i allmänhet och kvällstidningar i synnerhet.
Det är för övrigt märkligt hur få i min bekantskapskrets som verkar lyssna på poddar. Själv lyssnar jag på alla avsnitt av Mattsson/Helin, Filip & Fredrik, Alex & Sigge, Vinpratarna, Aftonbladets musikpodd, Aftonbladets filmpodd, Aftonbladets tv-podd, Åsiktskorridoren, Flumskolan, Värvet, Vagabonds resepodd och DJ 50 Spänn. Dessutom en hel del på bland annat Agendasättarna, 51% Fotboll och Pådden samt gör lite tillfälliga nedslag här och där.
Jag undrar vad Sami "Låg profil" Rahim hade i hörlurarna när han var ute och sprang...?
Till top