Swinging Seattle

Resa / Permalink / 0
Sista kvällen hamnade jag på Pike Brewing Company precis vid Pike Place Market. Ännu ett av dessa lokala bryggerier det vimlar av här borta. Det ligger alltså mitt i stan och har en schysst restaurang/bar-del i källaren.
Testade sex av deras sorter. Var lite orolig först eftersom bryggeriet drivs av en familj som heter Finkel(!), men det var göööött.
Och så fick jag äntligen lite schyssta ribs. Av nån anledning hade det inte blivit av fram tills dess, och man kan ju inte komma hem från staterna utan att ha ätit ribs.
Sen gick jag tvärs över gatan och hamnade på en karaokebar och sen gick jag hem till mitt spökhotell. Tack och hej för denna gång!
Innelistan:
1. Gastown i Vancouver
2. Att ta en selfie vid Twin Peaks-vattenfallet
3. Columbia River Gorge
4. Sea to sky highway
5. EMP-museet (bitvis)
Till top