Folke 75

Fest & sånt / Permalink / 0
Igår hade Farsan 75-årsfest. Hurra hurra hurra hurra!
Festen var i Gullvivan i Grebo, som blev riktigt bra efter renoveringen. Jag körde några hits på slutet och fick igång gänget. Som vanligt blev "Kärlek" en succé med armkrok och allsång.
Vänj er vid den här bilden - för så kommer jag se ut när jag är 75.
Man kan drömma om resor, pengar, kärlek och allt möjligt, men när allting kommer till kritan har jag egentligen bara en dröm i livet, och det är att vara lika "het" som min far när jag är 75 år. Vilken playboy, min förebild!
Nu var födelsedagsfesten över ganska tidigt på kvällen, så jag fortsatte ner till Dentusgrottan för ytterligare raj-raj. Elin här på bilden återkommer jag till imorrn...(vilken cliffhanger!)
"I kräftans klor #4"
Egentligen var jag mätt efter festen, men skaldjursvagnen stod nere vid DG så efter viss tvekan slog jag till på en tallrik.YOLO - som Sköld brukar säga!
På scenen lirade Rebellinor. Det gäller ju att njuta av varenda kväll på DG eftersom Figge påstår att han ska stänga stället efter denna säsong. Nu återstår bara två kvällar...men vi ska nog få Figge att ändra sig...
Till top