Sommarens sista suck?

Tobi talar / Permalink / 0
Sommar dag 77: Halvsol och punk
Nu verkar det som att värsta värmeböljan är över, men några soldagar till ska jag nog lyckas klämma ut ur den här sommaren. Fast man behöver ju inte högsommar för att vara ledig, lite halvmulet funkar det också. Eller regn med, för den delen.
Sen om några veckor börjar det nog faktiskt bli dags att ta tag i jobb-biten också. Vore ju kul om det kom in några kronor på kontot, som motvikt till alla utgifter (bilköp, två resor, restskatt mm). Och idag fuskade jag faktiskt lite genom att ringa upp Glassens Brorsa (Grebos största popstar) i Amsterdam och intervjua honom om hans band Knifven som släppte album i maj och ska på Tysklandsturné i oktober.
Han i mitten är det, om ni undrar.
Sen kom jag på att jag hade lite kräftor undangömda sedan gårdagen, så det blev "I kräftans klor #7".
Och när jag känner efter i liktornen så viskar den till mig att det kan bli skaldjur i kväll också...
Till top