Fredag i Linkan

Tobi talar / Permalink / 0
Igår tog jag en långfika med min gamla Correnkollega - fotografen, kulturpersonligheten och numera även skivmässebossen Anton H Le Clercq. Alltid trevlig och intressant att prata med, även om det var många år sen senast.
Vi var på Stadsmissionens fik, och jag tror faktiskt inte jag varit där innan men det måste nog vara ett av de trevligaste fiken i stan, så dit kan ni gå.
Sen blev det AW eftersom det var fredag...
...och sen tog jag en sväng ner till Palatset för att kolla in soundchecken med kvällens band. Jag gjorde för övrigt klart med en ny stor bokning igår till i maj, som kommer att presenteras inom kort.
Men bäst av allt - The Producer överraskade mig med att visa upp det DJ-bord han snickrat ihop. Aaah...denna lycka! När vi har våra möten nere på Palatset och diskuterar olika förbättringar kan de andra prata om saker som scenljus, ljudanläggning, scengolv och andra oväsentligheter medan jag ända sedan starten bara brytt mig om en enda sak - att vi skaffar ett vettigt DJ-bord. Och nu har vi fått det, nu kan jag dö lycklig...
Till top