Torsdag i Linkan

kultur / Permalink / 2
Vaknade trött och seg och kände att jag behövde en energiboost. Jag provade kaffe, ginseng, Red bull, Kan jang och all möjlig skit men ingenting hjälpte. Då kom jag på att det fanns en lösning - jag tog en fika med kulturpersonligheten Jimmy Uller. Sen var man igång!
Sen åkte jag ut till Sensus nya ställe Ganymeden (vad är det för jäkla namn?) på Tornby för att snacka metal med Night, som släpper ny skiva om nån vecka.
Grey Bow som jag hängde med igår är metal, men de står sig slätt mot Night, för de är banne mig supermetal!
Men mest metal av dem alla är Stina Nilsson. Nu är årets höjdpunkt - Skid-VM - igång...så nu kommer jag vara okontaktbar i tio dar. Haj!
#1 - - PR:

Ganymeden var Linkopias gamla personalmatsal.

#2 - - Tobi:

Jo, jag vet. Men namnet...?

Till top