Rimforsa Strand levererar igen

Fest & sånt / Permalink / 0
Sommar dag 14: grillbuffé, musikquiz och halvmulet
Igår var det dags för den årliga grillkvällen på Rimforsa Strand, så Jossi, jag, Nicke och Anna drog dit - och det var lika gött och trevligt som vanligt. Vädret var lite osäkert så i år fick vi sitta inomhus, men det gick lika bra det med.
De kör grillkvällarna varje onsdag i sommar men detta var premiären och precis som förra året så var Lotta Källström där och körde ett musikquiz. Jossi och jag är ju regerande mästare så vi var sugna på att försvara titeln.
Efterrätten och quizet hölls inne i salongen, och det blev en jämn kamp där segern avgjordes efter extra svarsgranskning av domaren. Och tjohoo! - Jossi och jag vann igen!
Vinsten bestod av två platser till vinterns julbord. Dessutom har jag ännu inte löst in fjolårets vinst som består av två platser på ytterligare en grillkväll. Och i vintras vann jag faktiskt en tävling med jobbet på just Rimforsa Strand så man kan säga att det är min turarena. Rimforsa Strand - vilket ställe!
Till top