Bokare de luxe

Tobi talar / Permalink / 1
Plötsligt lägger jag halva min tid på att boka band. Hur gick det till?
Just nu är jag bandbokare till:
1. Palatset (ca 30 datum x 3 band i höst)
2. TorsdagsToner i Trädgårn (4 datum x 3 band)
3. Dentusgrottan (14 datum)
Och värre ska det bli, för till hösten kanske jag ska boka band till ytterligare ett eller två ställen.
Puh...kanske dags att sluta mitt dagjobb och bli bokare på heltid?
Hur som helst: kom gärna med förslag på band som ni vill att jag ska boka på ställena jag nämnde.
#1 - - Lorden:

Rimliga band/artister som jag skulle vilja se: Bill Öhrström feat Kenny Håkansson, Christer trubadur med sitt gamla band TC4 (helband), James o Karin (iaf James Hollingsworth), Vergelmer (reunion!), Tre o Comp, Noice (det som är kvar är nog inte så dyrt), Blå häst, Ligan (gamla Mörbyligan som börjat lira igen på äldre dar), eller varför inte nåt hårdare från Mjölby? King of Asgaard exempelvis.

Till top