Fredag på flygplatsen

Resa / Permalink / 0
Igår var jag på Linköpingsflygplats och snackade lite med VD:n Camilla Lejon. Officiellt var jag där och skrev ett reportage men jag hade även en dold agenda och det var att försöka luska ut när nästa ölprovning ska hållas.
Jag och Rimås var ju där för ett tag sen och drack tjeckiskt öl (kopplat till Czech Airlines) och framöver ska det även bli ölprovningar med holländskt (KLM) och skandinaviskt (SAS) tema, och det gäller att hålla sig framme om man ska få plats. Senast var det 130 personer plus 150 som stod på kö, så intresset är stort.
Jag lirkade och försökte på alla sätt, men fick bara reda på vilken månad det troligtvis blir. Men det behåller jag för mig själv!
Annat nytt är att Almedalsflyget kommer tillbaka i sommar. Förmodligen ska jag till Almedalen i sommar igen och jag hade gärna tagit flyget, om det inte varit för att det är så kul att åka färja! Fan att man inte bor på en ö, då skulle jag åka färja varje dag.
Till top