Hösten är igång!

Tobi talar / Permalink / 0
Jag har tjatat om sommaren, men det kanske är dags att släppa den och istället omfamna hösten? Idag kom dessutom den första Oktoberfest-inbjudningen, så ja... nu är det jag som blir Höst-Tobbe.
Började dagen med att besöka 013-kontoret för första gången sedan mitten av juni. Vi har fått nytt kontor förresten. Fortfarande i Correnhuset men nu går man in genom stora ingången.
Jag hade några biobiljetter över och dom gav jag till Knivdahl - och då blev han så här glad.
Sen gick jag till bokhandeln för att bläddra i deras reseguider och ta ett beslut om vinterns resa. Jag har inte riktigt bestämt mig än, men eftersom jag fick med mig denna hem vet jag vartåt det lutar...
Sen på kvällen hamnade jag på Scandic City där jag ingick i en fokusgrupp angående internationell konkurrenskraft. Ja, jag orkar inte förklara mer, men det var ganska kul.
Höst var det ja. Skaldjur, Oktoberfester, fall foliage, höstmys - nu kör vi!
Till top