Where´s the music? 2016

Konsert / Permalink / 0
Igår när Midnight eXecutives soundcheckade på Palatset smet The Producer och jag iväg till Norpan för att kolla in andra upplagan av Where´s the music?. Årets bokningar kändes inte lika vassa som förra året, men det blev ändå en trevlig kväll.
Vi började med att gå till Munken för att kolla in Iron Lamb, rätt tråkig Motörheadrock.
Sen blev det halvusla Billie the vision & the dancers på Arbis.
Vi såg även Gnucci på Dynamo...
S!vas på Crescendo...
Erik Lundin i Värmekyrkan...
Julia Adams på Arbis...
Panda da panda i Flygeln...
...och Vånna Inget på Dynamo, innan jag tog tåget hem.
Inget band vi såg var särskilt bra och ska man vara ärlig så är det ju lokalerna som är de stora stjärnorna när det gäller WTM. Kul att glida runt, dricka öl och träffa folk, men musikaliskt upptäckte jag inget som fick mina juicer att flöda. Skit samma, nästa år är jag och the producer där igen.
Till top